Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Etter masse om og men.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Donnie Darko
Erfaren
Erfaren
Donnie Darko


Antall Innlegg : 69
Age : 26
Bosted : Eggustusfantasticust-staden
Registration date : 08.10.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 11:01 pm

Etter masse om og men, så kom jeg inn på siden. Hadde lenge drømt at den dagen kom. For å ikke snakke om den gangen jeg var liten. lol!

Uansett så er jeg her for å diskutere, lage kos og bake omvendt kaker. Film er nok hovedtemaet som er i diskusjonene, kosene og selfølgelige de omvendt kakene.

Min favoritt film er vel ikke så vanskelig på tanke at jeg har Donnie Darko som navn. Og ja, Donnie Darko er min favoritt film om du fortsatt undrer. Wink

Om en uke skal jeg begynne på ett filmprosjekt. Som imidlertidig heter : "Diskusjon, Kos og omvendte kaker". har fått tak i litt over 50 skuespillere, så dette kan bli stort. cheers

Uansett, flott å møte folk som har stort peiling på film, og håper mine uker fremmover blir hyggelige og ikke minst kosete flower

Vennlig Hilsen
Donnie Darko
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 12:56 am

Hei og velkommen til FilmKafeen Wink
Det prosjektet ditt hørtes interessant ut!
Til Toppen Go down
Donnie Darko
Erfaren
Erfaren
Donnie Darko


Antall Innlegg : 69
Age : 26
Bosted : Eggustusfantasticust-staden
Registration date : 08.10.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 1:03 am

Joa takk skal du ha Krissy. Håper jeg er velkommen ihvertfall. Leste litt rundt før jeg registrerte meg, og må si jeg synes noen visse personer her er litt frekke. Håper jeg ikke blir tilsnakket så stygt. Uansett hyggelig å være her
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 12:19 pm

Donnie Darko skrev:
Joa takk skal du ha Krissy. Håper jeg er velkommen ihvertfall. Leste litt rundt før jeg registrerte meg, og må si jeg synes noen visse personer her er litt frekke. Håper jeg ikke blir tilsnakket så stygt. Uansett hyggelig å være her

Hehe, den du skal passe deg virkelig for er Tyler med sine frekke kommentarer.
Men ikke ta deg nær av det, han prøver bare å være provoserende. Hvert fall ikke ta han så veldig seriøst. Resten av oss har stort sett Ironi å komme med, men du får bare prøve å komme inn i våre diskusjoner Wink
Til Toppen Go down
DarkShock
Ekspert
Ekspert
DarkShock


Antall Innlegg : 216
Age : 28
Bosted : Sandefjord
Registration date : 01.09.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 9:29 pm

Det er bare bra med nye folk her inn ! Very Happy
Eneste som er frekk mot alle her er Tyler Rolling Eyes
Velkommen glemte jeg tongue
Håper du kan bakke noen kaker til oss en gang, det hadde vært koselig Smile
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander


Antall Innlegg : 221
Age : 30
Bosted : Oslo
Registration date : 31.08.2008

Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 4:00 pm

Velkommen! Du er nr 28! Håper du kommer til å trives.
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
Sponsored content





Etter masse om og men. Empty
PosteTema: Re: Etter masse om og men.   Etter masse om og men. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Etter masse om og men.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Movie World :: Introduser Deg Selv-
Gå Til: