Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Lord of the Rings-Trilogy

Go down 
3 posters
AvInnlegg
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Lord of the Rings-Trilogy Empty
PosteTema: Lord of the Rings-Trilogy   Lord of the Rings-Trilogy Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 7:27 pm

Nå synes jeg det var på tide å dra fram kanskje en av 2000s beste klassikere som kommer til å holde seg lenge når det gjelder film. Jeg snakker da selvfølgelig om "Lord of the Rings", bedre kjent som "Ringenes Herre" her til lands!

Jeg selv har ikke snakket om de filmene på lenge og heller ikke sett dem på en stund, men det jeg vet er at jeg synes de er ganske bra, men ikke de beste filmene som finnes. Hva synes dere? Fortjener filmene så hardt den skryten de får eller er det bare noe tull? Diskutér her!

Vil antakeligvis tro at de fleste er enige om at filmene er ganske bra, men ta å respekter andre hvis de ikke synes filmene er så bra. Selvfølgelig fortjener man en grunn til hvorfor de sier som de sier om filmen, men ikke dra dette for langt og ikke bare tenk at det du tenker er riktig Exclamation
Til Toppen Go down
DarkShock
Ekspert
Ekspert
DarkShock


Antall Innlegg : 216
Age : 28
Bosted : Sandefjord
Registration date : 01.09.2008

Lord of the Rings-Trilogy Empty
PosteTema: Re: Lord of the Rings-Trilogy   Lord of the Rings-Trilogy Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 9:16 pm

Jeg syns den er litt dårlig Wink

Sånn her skjer...

Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, slåss bom drep spreng Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, slåss drep.Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, OSV.... i 3timer -.-


PS: Bla er snakking
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Lord of the Rings-Trilogy Empty
PosteTema: Re: Lord of the Rings-Trilogy   Lord of the Rings-Trilogy Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 12:27 am

DarkShock skrev:
Jeg syns den er litt dårlig Wink

Sånn her skjer...

Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, slåss bom drep spreng Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, slåss drep.Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, OSV.... i 3timer -.-


PS: Bla er snakking

Så du synes filmen er kjedelig pga all dialogen da eller?
Kan for så vidt skjønne deg, fordi det er her jeg også synes at de mister noe av sin sjarm. Men for all del jeg liker dem Wink
Til Toppen Go down
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 32
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Lord of the Rings-Trilogy Empty
PosteTema: Re: Lord of the Rings-Trilogy   Lord of the Rings-Trilogy Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 12:25 am

Enig !
Liker dem!!, men ikke noen favoritt gitt Laughing
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lord of the Rings-Trilogy Empty
PosteTema: Re: Lord of the Rings-Trilogy   Lord of the Rings-Trilogy Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lord of the Rings-Trilogy
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» The Matrix-Trilogy

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: Klassikere-
Gå Til: