Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Fritt Vilt II på Kino

Go down 
3 posters
AvInnlegg
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 12:19 pm

Vel, hva synes dere om den norske oppfølgerfilmen, Fritt Vilt 2 da?
Det er sikkert noen her som har sett filmen eller?
Skal se den i dag! Gleder meg Very Happy
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 12:24 pm

Skal se den i dag jeg og, gleder meg Very Happy Håper den er like bra som den første, folk sier den er bedre.. Den første er jo en av norges beste filmer i moderne tid syns jeg da...
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 10:11 am

Marius skrev:
Skal se den i dag jeg og, gleder meg Very Happy Håper den er like bra som den første, folk sier den er bedre.. Den første er jo en av norges beste filmer i moderne tid syns jeg da...

Var egentlig litt skuffet over filmen. Hva sier du?
alt i alt havnet karakteren på 6/10, som sagt litt skuffet!
Til Toppen Go down
DarkShock
Ekspert
Ekspert
DarkShock


Antall Innlegg : 216
Age : 28
Bosted : Sandefjord
Registration date : 01.09.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 2:51 pm

Nesten alle i Sandefjord sier den er dårlig Rolling Eyes
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 6:21 pm

DarkShock skrev:
Nesten alle i Sandefjord sier den er dårlig Rolling Eyes
Vel, som jeg sa jeg ble litt skuffet, men det er ikke den dårligste filmen Norge har laget, faktisk så er den en av de bedre!
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 6:36 pm

Fikk ikke sett den desverre, hadde bestilt billetter, Aleksander og jeg skulle gå, men han skulle kjøpe sykkel så vi skal se den neste helg i stedet... Er det han fjellmannen som kommer tilbake? Syns det var litt rart hvis han overlevde det fallet på slutten.. Her er jeg ute etter spoiler!
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 9:56 pm

Marius skrev:
Fikk ikke sett den desverre, hadde bestilt billetter, Aleksander og jeg skulle gå, men han skulle kjøpe sykkel så vi skal se den neste helg i stedet... Er det han fjellmannen som kommer tilbake? Syns det var litt rart hvis han overlevde det fallet på slutten.. Her er jeg ute etter spoiler!

Hvis du vil ha spoiler skal jeg gi deg det.

ADVARER ALLE SOM IKKE VIL SE SPOILER! IKKE SE VIDERE! Exclamation !!!! Exclamation

Vel, ja faktisk så gjør han det. Jeg synes selv det var litt skuffende akkurat det der, men faktisk så var det litt realistisk med det, så det gikk sånn halvveis greit!
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 10:43 pm

Ok, takk Smile Alle som har sett traileren har det vel i bakhodet at det er han, så det er vel ingen stor hemmelighet.. Tror du det hadde gått bedre om den gamle regissøren hadde tatt det??
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 11:57 pm

Marius skrev:
Ok, takk Smile Alle som har sett traileren har det vel i bakhodet at det er han, så det er vel ingen stor hemmelighet.. Tror du det hadde gått bedre om den gamle regissøren hadde tatt det??

Nja, vet ikke helt. Antakeligvis ja, vil jeg tro.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fritt Vilt II på Kino Empty
PosteTema: Re: Fritt Vilt II på Kino   Fritt Vilt II på Kino Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fritt Vilt II på Kino
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Get Smart(kino)
» Wanted [Kino]

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: Annet Innen Film-
Gå Til: