Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 31
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeOns Okt 29, 2008 11:45 pm

Vil bare høre om noen er har lest denne serien? og hva dere synes om den?
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 1:44 am

Har sett litt på "Stormbreaker", men har aldri lest boka...
Har ikke fomla meg tid til det. Men hva synes du om filmen i forhold til boka da?
Til Toppen Go down
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 31
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 1:54 am

vell bra film, men dårlig i forhold til boka.. mangler bare bok nr 3 av de 6 bøken(vet ikke om det er kommet en 7er)
Spennende bøker, men har en mistanke om at Horowitz har en forkjærlighet for "vakter med marskin-pistoler" for dem er det litt for ofte du leser om XD
men for all del bra bøker.. Very Happy
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 5:09 pm

Jallizz skrev:
vell bra film, men dårlig i forhold til boka.. mangler bare bok nr 3 av de 6 bøken(vet ikke om det er kommet en 7er)
Spennende bøker, men har en mistanke om at Horowitz har en forkjærlighet for "vakter med marskin-pistoler" for dem er det litt for ofte du leser om XD
men for all del bra bøker.. Very Happy

Hehe, jaok, det høres bra ut!
Ja er enig med deg at det var en bra film. Nå har ikke jeg lest boka og da kan jeg ikke si noe om det, så foreløpig er filmen ganske bra! Wink
Til Toppen Go down
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 31
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 5:30 pm

ja som film er den jo bra.. noen ganger kan du ikke sammenligne bøkene og filmene. sånn som Harry Potter 5 f.eks. der er både filmen og boka fra, men to helt forskjellige ting..
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 11:06 pm

Stormbraker filmen kunne ikke bli dårligere enn den var! syns jeg da.. Elendig film og elendig skuespill... Har ikke lest bøkene though :-(
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 31
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 1:44 pm

Marius skrev:
Stormbraker filmen kunne ikke bli dårligere enn den var! syns jeg da.. Elendig film og elendig skuespill... Har ikke lest bøkene though :-(
hmm.. ikke helt enig der, den kunne nok verdt dårligere, men er enig i at det finns mange bedre filmer Wink


Sist endret av Jallizz den Man Nov 03, 2008 2:15 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 10:13 pm

Marius skrev:
Stormbraker filmen kunne ikke bli dårligere enn den var! syns jeg da.. Elendig film og elendig skuespill... Har ikke lest bøkene though :-(

Har selvfølgelig sett bedre, men jeg synes den var kul da jeg så den på kino Cool
Til Toppen Go down
Jallizz
Amatør
Amatør
Jallizz


Antall Innlegg : 44
Age : 31
Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark
Registration date : 31.08.2008

Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitimeMan Nov 03, 2008 2:16 pm

Enig Cool
Selv om jeg har sett bedre er jo filmen spennende og underholdende
Til Toppen Go down
Sponsored content





Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Empty
PosteTema: Re: Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz   Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Alex Rider bøkene av Anthony Horowitz
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: HobbySnakk :: Bøker-
Gå Til: