KrisBl Moderator
Antall Innlegg : 400 Age : 34 Registration date : 31.08.2008
| Tema: "Friends" Tor Sep 25, 2008 7:05 pm | |
| Ja, noen her som synes "Friends" er bra da? Jeg mener det at serien er bra, men ikke genial (Dette er ikke inn-vinklet sånn at det skal være negativt, for la oss innse det, serien er bra ) Ja, du gjettet riktig, her skal vi bare snakke om serien "Friends" og ikke noe annet | |
|
DarkShock Ekspert
Antall Innlegg : 216 Age : 29 Bosted : Sandefjord Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: "Friends" Tor Sep 25, 2008 8:39 pm | |
| Jeg har sett friends 1 gang, men syns det var dårlig | |
|
Marius Moderator
Antall Innlegg : 171 Bosted : Oslo Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: "Friends" Fre Sep 26, 2008 11:35 pm | |
| Friends er best! Begynte å se det for noen år siden og ble hekta... Etter dette har jeg anskaffet alle sesongene på dvd i form av bokser og enkelt dvder. Tidenes sitcom ved siden av seinfeld...
Nå blir det helt klart noe av FRIENDS - The Movie ! Alle skuespillerene har takket ja, manus er unde utvikling !! | |
|
KrisBl Moderator
| Tema: Re: "Friends" Lør Okt 04, 2008 9:55 am | |
| - mspNumb skrev:
- Nå blir det helt klart noe av FRIENDS - The Movie ! Alle skuespillerene har takket ja, manus er unde utvikling !!
Dette høres skikkelig bra ut. Dette skal man hvert fall få med seg | |
|
Marius Moderator
Antall Innlegg : 171 Bosted : Oslo Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: "Friends" Lør Okt 04, 2008 12:18 pm | |
| - KrisBl skrev:
Dette høres skikkelig bra ut. Dette skal man hvert fall få med seg Ja, dette har jeg ventet på lenge.. Har vel vært snakk om det siden 2002 da den siste sesongen var under produksjon... Da var det t.o.m røpning av litt av plottet. I følge en kilde jeg har sett, men ikke husker navnet på, skal visst historien være at de drar på ferie et sted.. Men dette er jo sikkert usikre kilder siden jeg ikke husker navnet.. ' Wink Selv håper jeg at seriens skapere Martha Kauffman og David Crane står for manuset og Kevin S. Bright eller David Schwimmer for regien... | |
|
KrisBl Moderator
| |