Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Home Improvement

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Home Improvement Empty
PosteTema: Home Improvement   Home Improvement Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 12:46 pm

Home Improvement 1z6xwed
Tim spilles av Tim Allen, han er proglamleder sammen med kameraten Al i hjelpeserien "Tool Time". Hjemme oppstår det mange rare situasjoner sammen med hans kone og tre gutter. Alt fra irriterende til hjelpsomme naboer, til huset som trenger en liten oppussing og som ender opp som total katastrofe.

Home Improvement N20gu0

Hva skjer med Tim Allen? I det siste har han vært med i totale katastrofer i det amerikanske filmproduksjonen. Den eneste filmen vi kan nevne her er Wild Hogs som var en stjernespekkende og fin komedie på alle måter. Da var det navn som John Travolta og Martin Lawrence som spilte sammen. Men nok om det, serien i seg selv kan minne om "step by step" og andre lavbudsjett komiserier sent på 80 tallet. Tim Allen er ikke morsom å se på i 20 minutter av gangen, dette demper denne serien. Alle skuespillerene inkludert Patricia Richardson gjør en grei jobb i et av tidenes populære komiserier. Home Improvement har ikke "sterk" humor, men er til tider morsom. I velskrevne episoder skal nevnes "This Joke Is For You" i sesong 3 og nesten hele fjerde sesong. Så faller det litt, grafikken blir bedre, skuespillerene eldre, vitser som var mosromme i 89, men ikke 98. Home Improvement er en koselig serie på alle måter. Den anbefales absolutt hvis du vil kose deg litt på kvelden. Du ler inne i mellom, det skjer noe hele tiden, det er aldri et kjedelig øyeblikk, i allefall fra min side...
Av barna som spiller sønnene i huset har det en tendens til å bli overspilling, spesielt i sesong 3-4 hvor alderen ligger på rundt ti - elleve år. Så blir det bedre.
Home Improvement er en velutført komiserie, morsom til tider, og bra fotografi, klippene er litt trege, men absolutt profesjonelle.
Som den Tim Allen fan jeg er vil jeg gi denne serien ros, men også ris for til tider teit og sløv humor. En svak fire fra min side...

HOME IMPROVEMENT
sesong 1-8
Sjanger: Komedie, sitcom
Regi: Diverse
med: Tim Allen, Patricia Richardson m.f.
Manus: Diverse
Home Improvement 2hwfh38
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Home Improvement Empty
PosteTema: Re: Home Improvement   Home Improvement Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 9:46 am

Interessant!
Aldri hørt om serien og for å være ærlig vil jeg nok ikke sjekke dette ut.
For det første er jeg ikke akkurat noen Tim Allen fan, + at du sa at dette kan ligne litt på "Step By Step". Jeg synes den serien ikke er noe bra, så da....
Men sikkert bra for dere Tim Allen fans da Wink
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Home Improvement Empty
PosteTema: Re: Home Improvement   Home Improvement Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 12:12 pm

Jeg vil ikke si at jeg er noen stor fan av Allen, men han er morsom til tider.. (dette skyldes jo da selvfølgelig manusforfatterene da). Step by Step er heller ingen konge serie, men den er grei, havner midt på treet denne og. Nå gjorde jeg en liten feil i denne anmeldelsen; jeg har ikke sett den siste sesongen, men håper det går bra likevel... Smile
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander


Antall Innlegg : 221
Age : 30
Bosted : Oslo
Registration date : 31.08.2008

Home Improvement Empty
PosteTema: Re: Home Improvement   Home Improvement Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 6:12 pm

Jeg har sett noen episoder på TV. Likte ikke den serien, men for all del, Tim Allan er en kjempe morsom skuespiller til tider, som du sa Marius.
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
Sponsored content





Home Improvement Empty
PosteTema: Re: Home Improvement   Home Improvement Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Home Improvement
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: FilmAnmeldser-
Gå Til: