Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Støtt for Alle penga !

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 1:42 pm

For å få movieworld mer ut på det norske nettet, ber vi om at dere tar dere tid til å støtte ! Slik at vi får .com

Ville bare friske det opp litt Smile

Vi mangler ti "støttestemmer" til .....
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 9:52 am

Jeg støtter jeg Wink
Til Toppen Go down
DarkShock
Ekspert
Ekspert
DarkShock


Antall Innlegg : 216
Age : 28
Bosted : Sandefjord
Registration date : 01.09.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 12:36 am

Har støtta 2 ganger jeg Very Happy
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander


Antall Innlegg : 221
Age : 30
Bosted : Oslo
Registration date : 31.08.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeTir Okt 07, 2008 4:39 pm

Tusen takk til dere begge to!
Og deg og Marius!

Prøv å verv flere medlemmer! Razz
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
Tyler Durden
Amatør
Amatør
Tyler Durden


Antall Innlegg : 35
Age : 35
Registration date : 01.09.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeTir Okt 07, 2008 10:02 pm

Jeg støtter ikke. Hadde noen skikkelig seriøse godt voksne laget siden, så hadde tenkt på det (hadde endet opp med å ikke støtte). Men gi penger til småe unger, er bare å glemme.
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 11:29 am

Unnskyld meg?? Syns du ikke det er bra at ungdommen også interesserer seg for film? Tror det er mange her som veit veldig masse om film! Bare at du ikke forstår deg på filmkulturen er ditt problem. Hvis du er så veslevoksen så burde du vite at det medfører ingenting bra av å snakke sånn som du gjør. Du er veldig tøff bak tastaturet, det skal du ha. Jeg skjønner ikke at du gidder å være her hvis du ikke klarer noe annet enn å klage og skryte av dine "filmferdigheter". For det virker for meg som om du er ute etter å snakke om helt andre ting en film. Beklager, men film ligger nok ikke for deg.
Hva har skjedd med den norske kulturen? Personlig syns jeg at folk blir mer frekke og mindre hyggelige. Det må da gå ann å ha et sted hvorman kan hygge seg på nettet. Hvor man kan skrive innlegg uten å få kritikk. At man skal lære mer om film. Er man ikke flink, så er man like velkommen som om man er det.. Meningen med hvorfor vi bygger denne siden er fordi folk skal ha frie tøyler, uansett om man liker Eastwood eller ikke, skal ikke det ha noe med at folk ikke vil være her fordi man får frekke kommentarer, av deg !
Jeg vil også si at jeg blir direkte kvalm når jeg ser at noen kritiserer andres innlegg og sier at de gjør det så mye bedre!
Nå har vi sagt til deg at vi ikke gidder mer av den holdningen din, da syns jeg det er rart at du ikke endrer deg, eller hvis du ikke klarer det finner deg en annen filmside. Filmfeber.no f.eks.
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Sponsored content





Støtt for Alle penga ! Empty
PosteTema: Re: Støtt for Alle penga !   Støtt for Alle penga ! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Støtt for Alle penga !
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Movie World :: Gamle Tråder-
Gå Til: