Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Curb your Enthusiasm

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 7:04 pm

Er det noen som har sett serien? Kjøpte sesong 1 - 2 i dag ;-)
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 7:10 pm

Har ikke sett det før nei, har ikke hørt om serien en gang!
Har du sett noe på det enda da? Hvis du har, hva synes du om det så langt da?
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 9:40 pm

Handler om Seinfeld skaperen og skribenten Larry David. Har sett de tre første episodene nå og må si jeg lo heftig flere ganger. Larry David er humorens geniale mann og derfor kommer han med kjappe og morsomme kommentarer i de situasjonene han havner opp i. Faktisk en nesten genial humorserie! Tror jeg skal kjøpe flere sesonger etter hvert...
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 10:00 pm

Marius skrev:
Handler om Seinfeld skaperen og skribenten Larry David. Har sett de tre første episodene nå og må si jeg lo heftig flere ganger. Larry David er humorens geniale mann og derfor kommer han med kjappe og morsomme kommentarer i de situasjonene han havner opp i. Faktisk en nesten genial humorserie! Tror jeg skal kjøpe flere sesonger etter hvert...

Dette hørtes interessant og bra ut Exclamation
Dette skal jeg sjekke ut!
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 10:47 pm

Det burde du Smile Larry David er en genial fyr, ettersom dette er basert på det virkelige livet hans og har han i hovedrollen kan det ikke bli bedre.. Det er også gjennsyn med flere av Seinfeld karakterene og det følger han i det han skal lage en "spin off" tl seinfeld serien. Løp og kjøp!
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Donnie Darko
Erfaren
Erfaren
Donnie Darko


Antall Innlegg : 69
Age : 26
Bosted : Eggustusfantasticust-staden
Registration date : 08.10.2008

Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 4:10 am

Må si meg svært enig i MR.MARIUS. Curb er en fantastisk morsom serie, og helt klart en av mine favoritt serier.
Vil også nevne serier som : Flight of the Conchords, It's Always Sunny in Philadelphia og Trailer Park Boys. Dem er verdt en titt når du er ferdig med Curb. It's Always Sunny in Philadelphia har en rating på 9.6 på imdb, så sier litt.

Men er man ikke før man tar, så skal man ikke føre var. Som jeg sier til a mor en gang om fredags skjorter.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Curb your Enthusiasm Empty
PosteTema: Re: Curb your Enthusiasm   Curb your Enthusiasm Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Curb your Enthusiasm
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: Tv-Serier-
Gå Til: