Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Tropic Thunder

Go down 
3 posters
AvInnlegg
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Antall Innlegg : 400
Registration date : 31.08.2008

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 7:05 pm

Ja, hva synes vi om Tropic Thunder da?
IMDbs Rating
Filmbyens Rating så langt
Tropic Thunder Tropic-thunder-poster
Trailer - Bra Kvalitet
Offisiel Nettside

Jeg synes filmen var ganske bra egentlig jeg. Jeg vil gi den en 8/10 (5/6 om du vil) i karakter.
Nå vil jeg vite hva dere synes om filmen!?
Til Toppen Go down
Donnie Darko
Erfaren
Erfaren
Donnie Darko

Antall Innlegg : 69
Registration date : 08.10.2008

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 9:21 pm

Jeg så denne filmen på hjemmefronten, og må si jeg ble litt sjokkert, med tanke på at hele filmen er ekte. Akkuratt sånn som i Blair Witch Project. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk lo av den, med tanke på at dem så ekte drap i filmen.

Men men. Man lar seg lure av alt man kan, imens man egentlig skal lage oksespann. hehe geek
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 12:24 am

Det er jo tross alt en Action/Komedie så det at folk lo er vel ikke akkurat så veldig rart!? Razz
Til Toppen Go down
Donnie Darko
Erfaren
Erfaren
Donnie Darko

Antall Innlegg : 69
Registration date : 08.10.2008

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 12:43 am

Nei det er jo en dokumentar om riktige hendelser. Det vi ser på kameraet er jo ekte!

alien
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 11:29 am

Donnie Darko skrev:
Nei det er jo en dokumentar om riktige hendelser. Det vi ser på kameraet er jo ekte!

alien

Tviler på det, etter som det er Ben Stiller og Jack Black som er med Razz
Til Toppen Go down
Marius
Moderator
Moderator
Marius

Antall Innlegg : 171
Registration date : 01.09.2008

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 11:39 am

Kanskje dere ikke har sett samme film??? Filmen var hylende morsom, 8/10 fra meg.. Bare måten dialogene blir framført her er bare***** bra. Det er vanskelig å ta Robert Downey Jr. seriøst når han ser sånn ut og snakker sånn, begynte å le første gangen jeg så han i filmen... Laughing Shocked Surprised Smile Very Happy Razz Rolling Eyes Wink Neutral pirat rabbit bounce Basketball
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Sponsored content

Tropic Thunder Empty
PosteTema: Re: Tropic Thunder   Tropic Thunder Icon_minitime

Til Toppen Go down

Tropic Thunder
Til Toppen 
Side 1 av 1