Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Age of Empires 3

Go down 
2 posters
AvInnlegg
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Antall Innlegg : 400
Registration date : 31.08.2008

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:37 pm

Spiller du, eller har du spilt, spillet Age of Empires 3? I så fall hva synes du om det? Bra eller ikke?
Age of Empires 3 Age%20of%20Empires%203%20PC

Du som evt. spiller dette mye. Har du begge ekspansjon-pakkene (War Chiefs, The Asian Dynasties)?
Age of Empires 3 War_chiefs_expantion_mAge of Empires 3 I_346764.172x243!

Jeg spiller Age of Empires 3 - War Chiefs! Synes det er skikkelig bra spill, dette er henhold til linking. Dette er nesten det perfekte spillet å linke på. Foruten om det så blir det mer som ett middelmådig spill, mener jeg! Har ikke The Asian Dynasties da, noen her som kan si noe om den ekspansjon-pakka der?
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander

Antall Innlegg : 221

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Re: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 10:42 pm

Selv syntes jeg "Empire Earth" er mye bedere enn age of empire.
Men jeg liker heller 1 av age of empire, det er mye morsommere og da er i romer tiden.

Jeg spiller ikke noe data spill nå, men må erlig innrømme at jeg spilte age of empire, empire earth og ringenes herre på PC for et par år siden.

Jeg har ikke de ny til-legs pakkene til 3-rn. Men har fått høre at war chef er den beste av de to...
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Re: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 10:09 am

Aleksander skrev:
Selv syntes jeg "Empire Earth" er mye bedere enn age of empire. Men jeg liker heller 1 av age of empire, det er mye morsommere og da er i romer tiden.

Jeg spiller ikke noe data spill nå, men må erlig innrømme at jeg spilte age of empire, empire earth og ringenes herre på PC for et par år siden.

Spiller ikke så veldig mye nå selv. Det var mange spill jeg spilte før, men ikke nå. Nå har jeg bare spill som age of Empires: War Chiefs, The Movies & TimeShift igjen. De to først nevnte har jeg spilt og synes er skikkelig bra, mens det siste har jeg ikke fått tid til å spille enda...

Aleksander skrev:
Jeg har ikke de ny til-legs pakkene til 3-rn. Men har fått høre at war chef er den beste av de to...

Har hørt det samme selv! Men vet fortsatt ikke om det er verdt å kjøpe Asian Dynasties eller ikke. Hmmm....
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander

Antall Innlegg : 221

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Re: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 3:46 pm

Mr. Kris har begge og han syntes den asian war pakka sugde noe helt sykt...
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Re: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 5:59 pm

Aleksander skrev:
Mr. Kris har begge og han syntes den asian war pakka sugde noe helt sykt...

Hehe, jaok, Det kan godt hende. Jeg har det ikke som sagt!
Til Toppen Go down
Sponsored content

Age of Empires 3 Empty
PosteTema: Re: Age of Empires 3   Age of Empires 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Age of Empires 3
Til Toppen 
Side 1 av 1