| Harry Potter vs. Artemis Fowl | |
|
|
Kan Artemis Fowl utkonkurere Harry Potter? | Ja | | 40% | [ 2 ] | Nei | | 0% | [ 0 ] | Hvem er Artemis Fowl? | | 60% | [ 3 ] |
| Antall stemmer : 5 | | |
|
Av | Innlegg |
---|
Jallizz Amatør
Antall Innlegg : 44 Age : 32 Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark Registration date : 31.08.2008
| Tema: Harry Potter vs. Artemis Fowl Tor Okt 30, 2008 4:31 pm | |
| Hva tror du? Ja, Jeg tror han kan | |
|
| |
KrisBl Moderator
Antall Innlegg : 400 Age : 34 Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Tor Okt 30, 2008 5:12 pm | |
| Vel for å være helt ærlig, har jeg aldri hørt om han! Hvem er det egentlig? | |
|
| |
Jallizz Amatør
Antall Innlegg : 44 Age : 32 Bosted : Nybergsund / Trysil / Hedmark Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Tor Okt 30, 2008 7:17 pm | |
| Artemis Fowl er en bok serie av den Irske forfatteren Eoin Colfer(utales Owen Colfer) og handler om det unge forbrytergeniet Artemis Fowl. men sjangeren går nok under fantasy. Mange i England tror Artemis Fowl kan utkonkurere Harry Potter, og jeg håper det kommer filmer av bøkene. I Første boka kidnapper han en alv, som er en av du 8 skapningene som lever i underkordiske huler. De 8 skapningene du blir kjent med i historien er Alver, Dverger, Tomtegubber, Kentaurer, Feer, Vetter, Øglinger og Demoner. Har 1,2,3,5 og 6 bok i serien og syns den er kjempe bra. Bøkene har mye humor og mange vittige komentarer | |
|
| |
KrisBl Moderator
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Fre Okt 31, 2008 10:15 pm | |
| - Jallizz skrev:
- Artemis Fowl er en bok serie av den Irske forfatteren Eoin Colfer(utales Owen Colfer) og handler om det unge forbrytergeniet Artemis Fowl.
men sjangeren går nok under fantasy. Mange i England tror Artemis Fowl kan utkonkurere Harry Potter, og jeg håper det kommer filmer av bøkene. I Første boka kidnapper han en alv, som er en av du 8 skapningene som lever i underkordiske huler. De 8 skapningene du blir kjent med i historien er Alver, Dverger, Tomtegubber, Kentaurer, Feer, Vetter, Øglinger og Demoner. Har 1,2,3,5 og 6 bok i serien og syns den er kjempe bra. Bøkene har mye humor og mange vittige komentarer Høres bra ut. Hvis det kommer på film skal jeg nok sjekke dette ut | |
|
| |
Jallizz Amatør
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Man Nov 03, 2008 2:13 pm | |
| hehe.. bra! Håper virkelig de kommer på film.. Men håper jeg også de er flinke til å følge boka istede for å finne på masse annet piss! | |
|
| |
KrisBl Moderator
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Fre Nov 07, 2008 1:10 am | |
| - Jallizz skrev:
- hehe.. bra!
Håper virkelig de kommer på film.. Men håper jeg også de er flinke til å følge boka istede for å finne på masse annet piss! Hehe, ja, det hadde vært surt for deg... Men samme for meg egentlig Bare de lager en film så er jeg fornøyd | |
|
| |
Donnie Darko Erfaren
Antall Innlegg : 69 Age : 27 Bosted : Eggustusfantasticust-staden Registration date : 08.10.2008
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl Fre Nov 07, 2008 3:45 am | |
| Jeg leser ikke bøker fordi jeg er for ung sier mamma. Og eventyr kan skremme meg litt , den kan også overaske. Jeg har sett harry potter 1 , men ble for skummel så jeg skrudde på TROLL 2 som var enda skumlere | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Harry Potter vs. Artemis Fowl | |
| |
|
| |
| Harry Potter vs. Artemis Fowl | |
|