KrisBl Moderator
Antall Innlegg : 400 Age : 34 Registration date : 31.08.2008
| Tema: Lethal Weapon Filmene Man Sep 01, 2008 7:27 pm | |
| Her kan vi snakke om filmene til "Lethal Weapon" Geniale filmer, spør du meg! Richard Donner gjør en glimrende jobb som regissør, mens Mel Gibson og Danny Glover gjør begge utmerket jobb som karakterene de skal spille. Det som imponerer meg mest med filmene er at oppfølger-filmene er minst like geniale som den første. Hva synes dere? | |
|
Aleksander Administrator
Antall Innlegg : 221 Age : 30 Bosted : Oslo Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Lethal Weapon Filmene Man Sep 01, 2008 8:46 pm | |
| Lethal Weapon er faktisk den eneste film serien som er bra. Mel Gibson gjør en fantastisk jobb som skuespiller og passer flott til rollen som Martin Riggs. Og med Danny Glover med det kule ordtaket hans og personligheten er skremmende bra! Eric Clapton synger det fleste av sangene som gjør filmen fantastisk... Richard Donner, han har jobbet godt med prosjektet og viser at han kan regissere! Har ikke så mere å si enn at jeg gir alle Lethal Weapon en 6!
MVH Aleksander
NB: kommer det en "Lethal Weapon 5" ? | |
|
KrisBl Moderator
| Tema: Re: Lethal Weapon Filmene Man Sep 01, 2008 9:11 pm | |
| Gir Lethal Weapon filmene en meget sterk 5 (Nesten en 6'er) selv Vel, nei det tror jeg ikke! Det er ikke blitt sagt noe om det. Selv om jeg synes det ville ha vært dødskult at det hadde kommet en femmer, så kommer den nok desverre ikke | |
|
Aleksander Administrator
Antall Innlegg : 221 Age : 30 Bosted : Oslo Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Lethal Weapon Filmene Lør Sep 06, 2008 10:24 am | |
| Ja jeg har hørt litt om det, men det ser mørt ut... Så det blir det nok ikke Det er jo veldig trist og ikke lage en skikkelig avsluttning på det hele. Men slutten på 4 var jo meget bra, og det passet til å være den siste... MVH Aleksander | |
|
KrisBl Moderator
| Tema: Re: Lethal Weapon Filmene Fre Sep 12, 2008 9:23 am | |
| - Aleksander skrev:
- Ja jeg har hørt litt om det, men det ser mørt ut...
Så det blir det nok ikke Det er jo veldig trist og ikke lage en skikkelig avsluttning på det hele. Men slutten på 4 var jo meget bra, og det passet til å være den siste...
MVH Aleksander Ja, det hadde vært kult med en femte film som sagt. Slutten på Lethal Weapon 4 er ganske bra ja | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Lethal Weapon Filmene | |
| |
|