|
|
|
| Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville | |
| | |
Av | Innlegg |
---|
KrisBl Moderator
Antall Innlegg : 400 Age : 34 Registration date : 31.08.2008
| | | | DarkShock Ekspert
Antall Innlegg : 216 Age : 29 Bosted : Sandefjord Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Ons Sep 03, 2008 9:34 pm | |
| hehe...
Hvor lenge har du samla filmer? | |
| | | KrisBl Moderator
Antall Innlegg : 400 Age : 34 Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Ons Sep 03, 2008 9:39 pm | |
| - DarkShock skrev:
- hehe...
Hvor lenge har du samla filmer? Vel jeg har vel samlet filmer siden jeg gikk på ungdomsskolen. 8.klasse faktisk. Samler du på filmer? Evt. hvor lenge har du samlet da? hvor mange har du i din samling? | |
| | | DarkShock Ekspert
Antall Innlegg : 216 Age : 29 Bosted : Sandefjord Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Ons Sep 03, 2008 9:57 pm | |
| Sammler ikke filmer, men donald og tegneserier XD | |
| | | Tyler Durden Amatør
Antall Innlegg : 35 Age : 35 Registration date : 01.09.2008
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Man Sep 08, 2008 1:07 am | |
| Synes heller at Darkshock skulle blitt bannet som lager tråder om ulovlige websider, istedenfor å banne meg som er bare ærlig om ting. | |
| | | Aleksander Administrator
Antall Innlegg : 221 Age : 30 Bosted : Oslo Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Man Sep 08, 2008 5:54 pm | |
| Ja, men ser at du har blitt bedere... DarkShok har også blitt banned...
Men nå starter vi på nytt... | |
| | | DarkShock Ekspert
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville Man Sep 08, 2008 7:02 pm | |
| - Tyler Durden skrev:
- Synes heller at Darkshock skulle blitt bannet som lager tråder om ulovlige websider, istedenfor å banne meg som er bare ærlig om ting.
Jeg ble banna i 2dager, nesten 3dager og du ble bare banna i 24t. XD Så du høver ikke å klage | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville | |
| |
| | | | Skrekk filmer, Pb, Simpson, Family guy, south park og smallville | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|