Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 The Ron Clak Story

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

The Ron Clak Story Empty
PosteTema: The Ron Clak Story   The Ron Clak Story Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 11:07 pm

Filmen er regissert av Randa Haines med Matthew Perry i hovedrollen.
Ron Clark (Matthew Perry) er en lærer i North Carolina i USA. Han er lei av skolen og ønsker å komme til et sted med mer utfordring, så han drar til New York og søker mange jobber der til intet hell, inntil han en dag besøker en skole i Harlem, NY hvor miljøet er som et rent helvet*, når han kommer inn i skolegården blir han løpt på av en av elevene som blir jaget av læreren sin, rektoren følger etter og sparker læreren på stedet..
Slik blir Ron Clark lærer på skolen og verdenskjent for måten han underviser elevene sine på...


The Ron Clark Story er basert på virkelige hendelser i livet til læreren Ron Clark. Etter 1 år med leting fant jeg endelig filmen på netthandelen Amazon.com i USA ettersom filmen er en canadisk tv-film som kun har blitt vist på tv kanaler som TNT og NBC i Amerika og Canada, så den var ikke akkurat på salg i Norge... Jeg smalt den i DVD spilleren og så den med en gang, så så jeg den en gang til, så en gang til, så gikk det opp for meg; Dette er en av de tre beste filmene jeg noensinne har sett og det var bare tilfeldighet, etter at jeg er en stor,stor Friends fan at jeg bestemte meg for å se alle filmene som alle skuespillerne i serien har spilt i at jeg fant filmen som Matthew "Chandler" Perry spilte i i 2006.
Jeg gir filmen en 6'er for at jeg ser filmen (sikkert for 18'nde gang nå) om og om igjen uten å bli lei av den og den er like BRA!!
Bonusmateriellet er knallbra med bak kulissene og turer i Sør-Afrika som den virkelige Ron Clark tok med elevene sine på. Terningkast 5 på bonusmateriell.

The Ron Clak Story 12643dz

The Ron Clak Story Dbl9bn

regi RANDA HAINES
med MATTHEW PERRY, JAMES DUGAN
manus ANNIE DE YOUNG & MAX ENSCOE
The Ron Clak Story 2hi8m0n The Ron Clak Story Wi2gq9
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

The Ron Clak Story Empty
PosteTema: Re: The Ron Clak Story   The Ron Clak Story Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 11:09 pm

Ser veldig bra ut.
Dette er noe man skal se litt nærmere på Wink
Til Toppen Go down
 
The Ron Clak Story
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: FilmAnmeldser-
Gå Til: