Marius Moderator
Antall Innlegg : 171 Bosted : Oslo Registration date : 01.09.2008
| Tema: Forrest Gump Tir Sep 02, 2008 3:02 pm | |
| Tom Hanks og Robin WrightVel, jeg har nå en bedre forståelse for hva Høyesterett Justices må føle når de har å skrive en dissenting opinion i 8-1 saken. Alle jeg kjenner fra mine venner har gått bananas over Forrest Gump. Jeg så det, og jeg ble imponert. Fra den første jeg så PHILADELPHIA, jeg har sett og elsket nesten alle av Tom Hanks' filmene. Forrest Gump er om en gutt med en minimal IQ. Han oppdager at han er svært atletisk imidlertid, og han oppdager til sin overraskelse at dette er viktig i livet. Forrest lever sitt liv ikke for dette, men for hans venner, og for den sentrale karakteren i hans liv, Jenny, hans barndom kjæresten (Robin Wright). Sally Field spiller en nesten mindre rolle som hans mor. Gary Sinise spiller en Vietnam veteran. Alle gode deler av filmen er alle tekniske. Gump styrer personlig for å se flere presidenter og andre historiske tall. Du vil bli overrasket over hvor gode alle spesielle effekter er.Den beste av bare gode prestasjoner i filmen, er Hanks. Hans resultater var fantastisk, men til tider var det også mekanisk - nesten en automaton.regi: Robert Zemeckis manus: Eric Roth med: Tom Hanks, Robin Wright, Sally Field, Gary Sinise | |
|
Aleksander Administrator
Antall Innlegg : 221 Age : 30 Bosted : Oslo Registration date : 31.08.2008
| Tema: Re: Forrest Gump Ons Sep 03, 2008 5:04 pm | |
| Den tittelen sitter forsatt inne i hode mitt. En flott film, som hadde sine egne trekk. Men jeg ville ha gitt den en 5...
MVH Aleksander | |
|