Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Forrest Gump

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius

Antall Innlegg : 171
Registration date : 01.09.2008

Forrest Gump Empty
PosteTema: Forrest Gump   Forrest Gump Icon_minitimeTir Sep 02, 2008 3:02 pm

Forrest Gump Jq2an4
Tom Hanks og Robin Wright

Vel, jeg har nå en bedre forståelse for hva Høyesterett Justices må føle når de har å skrive en dissenting opinion i 8-1 saken. Alle jeg kjenner fra mine venner har gått bananas over Forrest Gump. Jeg så det, og jeg ble imponert. Fra den første jeg så PHILADELPHIA, jeg har sett og elsket nesten alle av Tom Hanks' filmene.

Forrest Gump er om en gutt med en minimal IQ. Han oppdager at han er svært atletisk imidlertid, og han oppdager til sin overraskelse at dette er viktig i livet. Forrest lever sitt liv ikke for dette, men for hans venner, og for den sentrale karakteren i hans liv, Jenny, hans barndom kjæresten (Robin Wright). Sally Field spiller en nesten mindre rolle som hans mor. Gary Sinise spiller en Vietnam veteran.
Forrest Gump 2z3v4mw
Alle gode deler av filmen er alle tekniske. Gump styrer personlig for å se flere presidenter og andre historiske tall. Du vil bli overrasket over hvor gode alle spesielle effekter er.
Forrest Gump 6zy1jr
Den beste av bare gode prestasjoner i filmen, er Hanks. Hans resultater var fantastisk, men til tider var det også mekanisk - nesten en automaton.

Forrest Gump 2s9p0jm
regi: Robert Zemeckis
manus: Eric Roth
med: Tom Hanks, Robin Wright, Sally Field, Gary Sinise
Forrest Gump Zybti9
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander

Antall Innlegg : 221
Registration date : 31.08.2008

Forrest Gump Empty
PosteTema: Re: Forrest Gump   Forrest Gump Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 5:04 pm

Den tittelen sitter forsatt inne i hode mitt.
En flott film, som hadde sine egne trekk.
Men jeg ville ha gitt den en 5...

MVH
Aleksander
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net

Forrest Gump
Til Toppen 
Side 1 av 1