Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Gone With The Wind

Go down 
5 posters
AvInnlegg
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Antall Innlegg : 400
Registration date : 31.08.2008

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 8:46 pm

Lurerer på hva folket her mener om "Gone With The Wind"? Har ikke sett denne selv så jeg kan ikke utdype meg om den saken.
På denne topicen skal det stort sett bare snakkes om selve filmen og boken, ikke noe annet utenfor, med mindre du henviser til, eller skal forklare, noe Wink Exclamation
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander

Antall Innlegg : 221

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 9:05 pm

Ser grei ut, men har ikke hørt noe særlig om den...
Er den på kino eller dvd?
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 12:48 am

Aleksander skrev:
Er den på kino eller dvd?

Den er nok på DVD. Det er den fra 1939 altså! Wink
Til Toppen Go down
Tyler Durden
Amatør
Amatør
Tyler Durden

Antall Innlegg : 35
Registration date : 01.09.2008

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:16 pm

Har du i det hele tatt peiling på film Aleksander? Når du ikke har hørt om den filmen så er det noe feil.
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:19 pm

Klart han har peiling! Wink
Men det som er, er at det har blitt snakket om at det skulle bli lagd en "remake", noe som jeg håper de for guds skyld ikke gjør Exclamation
Kan hende han tenkte på det Suspect hehe Wink
Til Toppen Go down
Tyler Durden
Amatør
Amatør
Tyler Durden

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:24 pm

Tviler på at han tenkte på det, tror det bare er fordi han ikke har peiling.
Til Toppen Go down
Aleksander
Administrator
Administrator
Aleksander

Antall Innlegg : 221

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:28 pm

Woow! En film jeg gikk glipp av, neinei, nå er jeg dum fordi jeg ikke har sett den!
Har du noen gang hørt om: "Det starter i det små"...?
KrisBl sa den var fra 1939, ja det er uten for min tidsone av film som jeg er intrisert i...
For å si det slik, jeg intriserer meg for film mellom 1960-20xx... Very Happy

MVH
Aleksander

NB:
Takk KrisBl for støtten Wink
Til Toppen Go down
http://www.movieworld.niceboard.net
Marius
Moderator
Moderator
Marius

Antall Innlegg : 171

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:30 pm

Det er vist laget en tv-verson i fjor. Tror det var den han mente.
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
Tyler Durden
Amatør
Amatør
Tyler Durden

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:33 pm

Nja... Enhver god filmskjenner skjenner jo til Gone With The Wind. Og uansett om han ikke hadde hørt om den, så må han jo vite at den filmen ikke går på kino.
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:34 pm

Aleksander skrev:
For å si det slik, jeg intriserer meg for film mellom 1960-20xx... Very Happy
NB:
Takk KrisBl for støtten Wink

Hehe, kan skjønne hvorfor du ikke strekker deg så mye lengre, men tror at du vil kunne klare å se denne altså Wink
Støtte og støtte, men man skal ikke dømme noen andre uansett hva de sier. Hvis man spør, da bør man gi dem info, ikke tullekommentarer (Nå er ikke dette direkte støtet til deg Tyler Durden). Men du burde være forsiktig med hva du uttaler om, kan hende det er noen klassikere du ikke har hørt om og da vil du vel ikke bli møtt med halv sleskete kommentarer, vil du vel?
Til Toppen Go down
Tyler Durden
Amatør
Amatør
Tyler Durden

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:38 pm

Har egentlig ikke noe imot sleskete kommentarer. Og uansett så har jeg veldig peiling på klassikere og filmer generelt.

Sist endret av Tyler Durden den Tir Sep 02, 2008 1:58 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:40 pm

Hehe, joa, men her må du tenke, hvis du ikke hadde visst det selv Wink
Har du ikke noe imot det? Nei, kanskje ikke det, for så vidt er jo det bare bra, men tenk før du skriver hvertfall, det er alltids smart Wink sunny
Til Toppen Go down
Daniel Plainview
NyBegynner
NyBegynner
Daniel Plainview

Antall Innlegg : 20

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:44 pm

Vel vel, dette er jo en meget god klassiker med god underholdnings verdi, har kost meg stort de to gangene jeg har sett den, mye pga det virkelig er en gjennomført film.

Kan for øvrig virkelig anbefale den til de som ikke hadde sett den her inne, er igrunn ett såkalt "Must" å ha sett. (Spesielt hvis man har et filmforum.)
Til Toppen Go down
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 9:53 pm

Daniel Plainview skrev:
Vel vel, dette er jo en meget god klassiker med god underholdnings verdi, har kost meg stort de to gangene jeg har sett den, mye pga det virkelig er en gjennomført film.

Kan for øvrig virkelig anbefale den til de som ikke hadde sett den her inne, er igrunn ett såkalt "Must" å ha sett. (Spesielt hvis man har et filmforum.)

Høres bra ut Exclamation
Til Toppen Go down
Sponsored content

Gone With The Wind Empty
PosteTema: Re: Gone With The Wind   Gone With The Wind Icon_minitime

Til Toppen Go down

Gone With The Wind
Til Toppen 
Side 1 av 1