Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Vantage Point(DVD)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Marius
Moderator
Moderator
Marius


Antall Innlegg : 171
Bosted : Oslo
Registration date : 01.09.2008

Vantage Point(DVD) Empty
PosteTema: Vantage Point(DVD)   Vantage Point(DVD) Icon_minitimeTor Sep 04, 2008 4:58 pm

Vantage Point(DVD) 34no7dv
Thomas Barnes (Dennis Quaid) og Kent Taylor (Mathew Fox) er to agenter fra Secret Service på oppdrag for å beskytte den amerikanske president Ashton (William Hurt). Når presidenten ankommer Spania for å holde en tale i forbindelse med et anti-terror toppmøte, blir han forsøkt myrdet og det utbryter total kaos når jakten på attentatsmannen starter.
I folkemassen befinner Howard Lewis (Forest Whitaker) seg, en amerikansk turist som filmer hele hendelsen med sitt private filmkamera. Samtidig på andre siden av byen, rapporterer TV-produsenten Rex Brooks (Sigourney Weaver) fra toppmøtet og kringkaster hele hendelsen direkte for millioner av seere verden over.
Vi følger de ulike personenes perspektiv på de samme 15 minuttene før attentatet og umiddelbart etterpå, og etter hvert som puslespillet faller på plass avsløres den fryktelige sannheten.
På den stjernespekkete rollelisten finner vi Forest Withaker (The Last King of Scotland, Panic Room og Crying Game), Dennis Quaid (American Dreamz, Far From Heaven og Traffic) og Matthew Fox (Lost). I øvrige roller ser vi William Hurt (Syriana) og Sigourney Weaver (Alien). Pete Travis har tidigere regissert flere avsnitt av TV-serien "Kalde føtter".

Vantage Point(DVD) 2j2zy86
Da jeg begynte å se denne filmen jeg trodde det skulle bli en enkel action-film med et enkelt plot og ingen tegn utvikling spesielt siden det kjøres tid for denne filmen er bare 90 minutter. Jeg tok feil. Historien viser deg det samme scenariet over og over flere ganger, men hvordan den blir til er hva som er endret, basert på hvilke tegn's vantage punkt og hvordan denne vitnepersonen fikk i den situasjonen. Eventhough filmen er kort så du fortsatt kommer til å forstå tegn og hvorfor de gjorde det de gjorde. Handlingen scener er intens og rask å fortelle om hendelsene gjør det hele mer intens film. Som plot unfolds du er på kanten av setet lurer på hva skal skje neste gang. Jeg var virkelig overrasket over hvordan dette viste seg og hvis du er en fan av action / spenning så er du inne for en morsom tid.

Vantage Point(DVD) 148qh48
Regi: Pete Travis
Manus: Barry L. Levy
Genre: Action / Thriller
Skuespillere: Dennis Quaid, Matthew Fox, Forest Whitaker, Sigourney Weaver, William Hurt
Nasjonalitet: USA
Språk: Engelsk
Produsent: Neal H. Moritz
Produksjonsselskap: Columbia Pictures
Lengde: 1 t. 29 min.
Vantage Point(DVD) Vg22bb

Skrevet av Marius
Til Toppen Go down
http://www.mspproductions.tk
KrisBl
Moderator
Moderator
KrisBl


Antall Innlegg : 400
Age : 33
Registration date : 31.08.2008

Vantage Point(DVD) Empty
PosteTema: Re: Vantage Point(DVD)   Vantage Point(DVD) Icon_minitimeTor Sep 04, 2008 7:36 pm

Enig! Likte filmen kjempegodt selv, det er en av de beste actionfilmene jeg har sett Wink
Til Toppen Go down
 
Vantage Point(DVD)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: FilmSnakk :: FilmAnmeldser-
Gå Til: